Акција „Обновимо нашу школу“

Иако је сезона годишњих одмора а школски распуст још траје, акција „Обновимо нашу школу“ наше странице „Странка за Бранка“ не мирује и спрема се за 1.септембар, а најбољи доказ за ову тврдњу су следеће активности.
1. Обезбеђена је фарба да се прекречи део школске фасаде који је ишаран графитима и оставља ружан спољни утисак јер уз дужно поштовање урбаних трендова графитима ипак није место на школским зидовима.
2. Постоји намера да се ђацима од првог до четвртог разреда обезбеде јачи клима уређаји с обзиром да је напон добар, али по савету електричара мораће прво да се уради реконструкција дотрајалих електро инсталација у малој згради јер би у супротном нагло паљење свих клима уређаја у истом тренутку могло да доведе до хаварије и пожара. Имајући све наведено у виду одлучили смо да послушамо реч струке и да идемо корак по корак јер је безбедност деце и школске имовине ипак на првом месту.
3. Акција која је следећа на реду и за коју се прикупљају средства је обезбеђивање НОВИХ пројектора и компјутера за нашу школу јер наши наследници морају да имају све услове за квалитетно школовање који у савременом школском систему представља стандард.
Као што се да видети из приложеног ми се не шалимо. Свесни смо да ће ова акција потрајати и да нас на путу до њене реализације чека још пуно искушења. Иако у елану, енергији и мотивацији не оскудевамо, не желимо да било кога вучемо за рукав и молимо јер такав приступ би обесмислио целу ову причу која је у свом корену емотивна, добронамерна, хумана и племенита, али и овај пут користимо прилику и овај простор да анимирамо и позовемо све наше старе школске другаре који су у могућности, да се укључеу ову причу и помогну да неким новим клинцима који стасавају у нашој школи не оставимо у аманет само успомене, већ да им помогнемо да кроз безбрижно школовање и одрастање сутра буду бољи од нас. Једини услов за прикључење овој причи сваког од нас су искључиво искрена жеља и истинско осећање да јој припадамо. Када је тако онда се често ствари решавају саме од себе.